Louise Jonasson

2012-10-25
08:35:00

Dag 1-21 - igen (försöka göra hela på 3 veckor!

DAG 1: En bild som påminer mig om gammla tider

DAG 2: En gammal bild

DAG 3: En bild på något jag vill ha

DAG 4: En bild från sommarn

DAG 5: En bild på någon i min familj

DAG 6: En bild på mig och en vän jag inte varit med på länge

DAG 7: En person jag saknar

DAG 8: Ett par snygga skor

DAG 9: En gullig bild

DAG 10: En bild från en bra helg

DAG 11: Jag och en klasskompis

DAG 12: En bild på mig och 5 saker om mig

DAG 13: En person som är snygg

DAG 14: En bild på en barndomsvän

DAG 15: En tid jag saknar

DAG 16: Någon / några jag alltid har kul med

DAG 19: En vinter bild

DAG 20: En bild från en resa

DAG 21: En bild på hurdant hår jag vill ha

 

Egentligen ingen bra idé att börja med detta men kör så många dagar det går för mig haha, hejja på mig eller nått?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: