Louise Jonasson

2014-10-16
01:23:04

Min åsikt ang dagens Paradise Hotel
Ang vad jag tyckte om dagens avsnitt, den var grymt bra ja men det som var mest tråkigast av allt och som gjorde mig väldigt arg, sur och ledsen var nog mest pågrund av att Saga åkte ut, hon var ju liksom den som höll igång så att någonting hände mestadels iaf...
Blev bara så besviken hur en människa kan vilja vara så egotrippad och skicka ut sin egna vän, Paow och Saga är ju vänner sedan innan Paradise Hotel. Visst en sak kan jag medge och det är att faktiskt så vet jag ju inte vad dom tänker i huvudet så jag får väl förlita mig på att hon hade en anledning i hjärnan att hon valde just att skicka ut sin vän Saga...
Men herregud vad PH kommer att vara tråkigt utan henne faktiskt... kommer sakna henne tills hon kommer in igen (om hon gör det alltså)!

Taggar: Jag hejade på, Paradise hotel, Saga, Saga Scott, Scott, Vet inte, godnatt;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: