Louise Jonasson

2014-10-27
14:12:21

ForLife
Hej!
Vill gärna att ni går in på ForLife, det är en sida där dem samlar in pengar till cancer forskningen. Dem vill att det ska gå framåt med utvecklingen ang cancerforskning..
Försäljning finns på sidan med via e-handel och dom har även försäljningar vid större evenemang och hela överskottet går till deras insamling för cancerforskning. Jag blev starkt impad av deras projekt som dom startade pågrund av ett flertal närastående personer till dom fick cancer... hemskt, det var olika typer av cancer och inom loppet av ett år!
Det var då dem bestämde sig för att de själva skulle försöka vara med och göra skillnad inom utvecklingen av cancerforskning. 
 
Jag kan säga jag är totalt impad av deras projekt och tycker folk borde också gå in på deras sida och kolla runt bland deras blogg, shop, om dem, och info och massa mer så checka in på sidan tycker jag och så kanske ni kan hjälpa till ni med!
 
Gör skillnad; KLICKA HÄR!!!!!
 
 
Jag tycker det är extra viktigt för jag vet just nu bara tanken av att jag har näraståenden som väntar på att deras dag ska komma då dem somnar in för att det inte finns mer bronsmediciner som kan hjälpa dem att klara av cancern, jag blir tårögd av bara tanken så snälla gör skillnad ni med och hjälp dem med deras projekt och skänk pengar eller beställ något från deras shop och kom ihåg allting ni "skänker/köper" går till cancerforskningen... 
Du kan göra skillnad och eventuellt hjälpa en hel del människor som inte är värda att dö förtidigt för en oönskad sjukdom som sliter sönder människor och tar död på dem!
Nej, nu måste jag sluta, kan skriva princip en hel bok om vad jag önskar och inte önskar och vill yttra mig om gällande cancer...
 
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: