Louise Jonasson

2014-11-12
00:23:50

Sängen
Lagt mig i sängen och jag kan svära på en sak, jag är i chock efter dagens paradise hotel avsnitt alltså omg säger jag bara. Visst det var en uppenbar grej att Ylva skulle skicka ut jasmin men jag känner ändå en förståelse men ändåså fattar jag inte alls hur hon tänkte där alls...
Nog om pH nu blir bara sur och besviken i förståelse...
Imorgon ska jag till skolan och sedan träffa Paow och umgås en heldag var det tänkt med henne och jag tror det blir av? Vi märker det imorgon men hoppas det för det var så längesedan hon och jag umgicks länge, träffade henne en stund igår sen kom Emelie in och jag var med dem i kanske 5 minuter sen ville jag bara hem. Så jag åkte...
Men men jag ska bli bättre på och blogga, känner suget efter att blogga varje dag men jag mår inte alls bra just nu för jag är inne i en depression just nu och det verkar inte direkt som att jag kan styra upp den. Så jag försöker leva ändå glatt så gott det går iaf. Kanske ska börja tänka på natten och gå och lägga mig och sova så jag orkar gå upp imorgon så antingen bloggar jag snart eller så får jag blogga imorgon när jag vaknar, puss och hej.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: