Louise Jonasson

2014-11-27
01:00:06

Natten
Hej!
Ligger i sängen och tänker just nu och vet ni vad jag kom på? Det här med att killar alltid ska försöka sig på att ragga på killar som tillexempel när jag var i skolan igår så var det några killar som var vid en av utgångarna i skolan. Jag gick förbi dem och ut genom dörren, jag verkligen ser hur dom kollar efter mig. Sen går jag in igen pga lektionen skulle börja efter 5 minuter, men så gick jag förbi dem igen och då hörde jag hur dem försökte bakom mig att få deras uppmärksamhet genom vissel, och massa rop typ...
Men jag har tänkt på det, varför ska killar alltid försöka ragga på tjejer det är verkligen jätte jobbigt att när man är på stan eller i skolan eller varsomhelst att killar alltid ska försöka på en och få uppmärksamhet eller ragg alltså jag förstår det inte...
Förlåt för min röriga text men var bara tvungen att säga det...



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: