Louise Jonasson

2014-12-18
21:58:26

Sängen
Ligger i sängen och typ är helt död, träffade Maico idag och strax efter det så var jag med Nicole en stund där med. Senare ungefär vid fyra tiden åkte jag in till stan och träffade Paow och var med henne fram tills ungefär klockan nio och nu har jag varit hemma en stund dock men känner det att jag är helt död just nu. Och jag vill bara sova och inte vakna upp igen på flera dagar, typ som en koma eller nått. Fick hemska nyheter igår också ang en privat grej i släkten så därför jag inte bloggat idag.
Jag känner just nu att jag har ingen aning om jag ska fortsätta blogga längre för jag har aldrig någon motivation till bloggen längre och är väldigt deprimerad just nu och det är inte roligt för er bloggläsare att jämt se en person eller läsa eller vad man ska säga i en blogg som det bara är massa deppigt i haha. Men jag försöka hålla igång bloggen ett tag till och känner jag att det nu skulle funka då fortsätter jag att blogga tills jag inte klarar av mera.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: