Louise Jonasson

2014-12-18
00:33:21

Hallå
Ligger i sängen just nu och gör faktiskt ingenting. Ska sova nu faktiskt men tänkte slänga in ett inlägg snabbt innan jag ska sova. Idag har jag varit med Nicole och sedan åkte vi till Sahlgrenska samt efter det så var jag med henne när hon övningskörde. Men sedan blev det att jag åkte och träffade Maico och umgicks med honom några timmar efter det så kollade jag på sista avsnittet av paradise hotel 2014 och jag är fett besviken på att det inte är mer avsnitt som väntar, pga också för jag blev beroende av programmet vilket inprincip halva Sveriges ungdomar blev av detta årets paradise hotel. Jag ville verkligen inte att detta årets pH skulle ta slut haha. Men men skitsamma jag får gå vidare typ haha, blev la lite för beroende av det helt enkelt. Men imorgon vet jag inte vad som händer riktigt ännu faktiskt, skolan kommer först iaf och sedan får vi se vad som väntar... Men en sak är skönt och det är att på fredag börjar mitt jul lov. Gud vad härligt, äntligen! Jag känner det att även om jag inte är så himla bra på och sköta skolan så kan det vara gött för min del att få vara ledig helt en del nu framöver, sedan typ den åttonde så har jag dock först möte och därefter skola direkt och jag klagar inte.
Men sedan det jag längtat efter ända sedan jag slutade är dansen, när jag var 16 år valde jag att ta ett break efter många år av dansen (hiphop). Gick dock ett år efter i skolan med dansen och sedan la jag ner det... Men nu sökte jag igen till dansen och den börjar vecka fem. ÄNTLIGEN!!!!!
Men jag skriver mer imorgon, puss och godnatt!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: