Louise Jonasson

2014-09-09
21:12:44

Hemma
Sitter hemma med datorn ska precis fixa med rummet. Men funderingar på om det är smart att äta först för jag är verkligen jättehungrig just nu och väntar på att Emelie ska ringa mig nu innan hon åker. Kommer verkligen att sakna henne något så otroligt kommer vara tvär jobbigt att vara utan min yang men jag måste kämpa igenom detta riktigt ordentligt om jag ska klara detta. Jag kommer nog till att ha det riktigt jobbigt med skolan och allt just nu men jag kämpar på så det skriker om det ändå. Men men idag har jag inte gjort så mycket bara vart med Denise och hennes tjejkompis Emilia samt var jag iväg en snabbis till min gamla skola och hälsade på där och fick mig en fika.

Jätte cpig bild :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: