Louise Jonasson

2014-10-14
23:18:13

Vet inte
Ligger i sängen och gör ingenting ska snart gå och lägga mig och sova pga skola imorgon och sen ska jag även träffa en vän imorgon efter skolan. Har dock ingenting mer planerat imorgon så jag får se vad som mer händer imorgon. Ska kanske försöka åka iväg till helgen men vet dock inte än vart eller så jag ska åka dock. Önska att jag hade pengar så jag kunde åka iväg oftare eller så... 
Men men... Somnade klockan 5 imorse och vaknade vid klockan 12 tiden ungefär så hade ca 60 min på mig att klä på mig och göra mig iordning samt åka till Angered där jag går i skola.
Men jaja jag vet inte vad jag ska skriva mera här idag så får se om jag lägger någon mer update idag eller inte.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: