Louise Jonasson

2014-10-02
02:38:16

Att gå in i en depression
Att gå in i en depression är verkligen inte roligt, det är så jävla mycket som händer och jag vet fan inte hur jag ska bearbeta allting längre... Kommer försöka göra allt jag kan för att flytta ifrån denna äckliga staden. Hatar Göteborg verkligen för det finns inget positivt med den.
Jag är trött på hur jag blir behandlad av bland annat personer som inte ens känner mig, skött era egna liv liksom don't say something about somone that you don't know. Eller många av mina vänner som inte heller lyssnar på hur jag mår och sådant utan lyssnar inte på mig när jag så mycket söker tröst och vill kunna prata ut med någon men inprincip alla mina vänner skiter i det totalt.. Jag har nått den gräns nu som fungerar på det sätt att jag ärligt talat inte vet vad jag ska göra längre? Umgås knappt längre med mina vänner pga detta, stängt inne mig, pratar inte med folk kanske 4 st men aa.. Kan inte förklara känslan jag känner, saknar bara dom stunderna då vännerna faktiskt brydde sig lila mycket som förr, jag kanske inte är så himla bra lyssnare men jag försöker göra mitt bästa och jag finns alltid där. Men men skitsamma jag var bara tvungen att skriva detta just nu. 

Det värsta är att jag mår såpas dåligt att jag började gråta bara av att läsa detta...



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: