Louise Jonasson

2014-11-11
19:57:40

Vet inte vad jag känner..
Hej!
Jag sitter hemma just nu precis ätit och väntar på att paradise hotel ska börja. Jag mår la sisådär, känner bara det att jag har typ ingen längre jag kan prata med alla har nästan vänt mig ryggen och låtsas som jag inte existerar... Det är iaf vad jag känner och efter gårdagen så kände jag bara att jag ger upp, orkar inte längre vara den som håller huvudet högt och alltid ler åt saker man egentligen bara vill skrika och gråta på en och samma gång...
Jag vet inte ärligt talat exakt hur jag mår och jag har aldrig känt mig såhär sårad av någon, som jag gör just nu men den biten tänker inte jag skriva ut här...
Men men skitsamma ville bara skriva av mig detta, var på dop i lördags och bilder från det kommer upp på bloggen inom kort!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: