Louise Jonasson

2014-08-20
04:14:50

Nu är det dags...
Det är dags idag... Rättegång igen, samma fall men det är C som har gjort överklagan. Är så himla nervös för rättegången pga jag vet inte vad som kommer att hända! 
Ska möta Emelie vid 11:10 och Annie fältaren klockan 11:45 då ska vi mot rättegången som börjar runt klockan 13;00. Sett fram emot dagen pga jag vill verkligen att allting ska vara över för jag orkar inte med detta mer. Räcker det inte med en rättegång? Nej, tydligen inte. Man måste skada en människa mer genom att ta upp detta igen dock så tror jag inte denna kommer vara lika jobbig men jag tror det kommer ta hårt på mig dock. 
Men jag kan dock inte heller sova, ligger och tänker på detta och vet inte hur jag ska reagera eller må...

Tur bästa vännen Emelie är med mig imorgon och stöttar mig <3
Taggar: rättegång;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: