Louise Jonasson

2014-04-22
23:02:46

Funderar på ?
Funderingar på och publicera det jag skrivit nu men göra den i 2 delar.. vad tycker ni om det?
Ska man köra på det eller ska man skriva hela, den är lång det jag skrivit också så det är väldigt mycket så funderar på att bita av den så det blir lättare att läsa och det blir inte lika mycket på en gång, den är indelad i stycken men den är fortfarande jätte lång så det tar tid att skriva klart ang om rättegången. Jag vill gärna berätta för er läsare så ni vet vad det var som hände och sedan för dem som vill veta vad det var som hände och för dem som tror att jag lägger falska lögner om det som hänt, alltså typ dem tror att jag går runt och ljuger, men jag kan verkligen inte ljuga om en sådan här sak så fattar inte varför dem fortsätter anklaga mig för lögnare. Men visst haters finns det gott om men trodde mycket bättre om dem asså.. det kan jag lova!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: