Louise Jonasson

2014-04-22
01:38:53

Dem senaste dagarna
Dem senaste dagarna har jag varit med en del vänner, bland annat har jag träffat Emelie B, samt Abbe och Paow men även stött på några vänner också, samt sådana personer som inte längre vill vara min vän pga dem tror fotfarande att jag ljuger ang det med rättegången och alltihop. Men men kan inte göra mer än att låta dem tro det. Dem vet ju faktiskt inte sanningen för dom är ju inte jag liksom, och jag kan säga som såhär det hade aldrig fallit mig in att ljuga om en sådan sak, och speciellt inte om något jag känt sedan jag var 8 år. Tänk efter för fan säger jag bara. Ta reda på fakta om vad som är sant innan, tack!
Men men, har haft ett riktigt härligt lov, men nu är det dags att släcka ner och gå och lägga sig, pga när jag vaknar är det upp till skolan som gäller.
Saknar Lina, min man ♥
Men godnatt så uppdaterar jag mer när jag vaknat!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: