Louise Jonasson

2014-04-16
01:12:00

Beroende av en låt - hm.. börja jogga?
 
Emelie spelade denna melodin när jag pratade med henne i telefonen, så jag var fast men hon spelade en annan låt med samma refräng så jag sökte upp låten och är nu skit lycklig över det men är för beroende av låten asså!
Refrängen gnager på hjärnan!
 
Trött!

Känner mig dunder trött men jag känner mig också dunder pigg så jag funderar seriöst på att gå ut och jogga, nej men seriöst funderar fan på att börja springa på morgonen. Men jag har inte orken, tänkte jag ska försöka komma regelbundet till gymmet och ibland ersätta gympass till att vara med i gruppträningar...
Och folk har frågat mig i veckor nu om jag har solat för jag har blivit brunare och brunare och jag har ingen aning om varför jag blir det om jag ska vara helt ärlig, haha så sjukt!
 
Men jag ska inte störa för en stund så säger hejdå sålänge!
 
 
 
 

Kommentar:
#1: David

Brunis :)

2014-04-17 @ 02:15:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: