Louise Jonasson

2011-10-24
22:39:46

Är ensam nu iaf...

Bloggande inte efter skolan idag, jag vet redan det och sedan så var jag med älsklingen idag för vi får bara vara med varandra tills i övermorgon sedan på torsdag så åker jag kl 06,00 till flygplanet med taxi, utan älsklingen i en hel vecka. Men men that's the life... jag vet inte vad jag ska göra nu direkt ska la göra mig klar för natten antar jag eller?!
Och haha... hade roligt på sista lektionen iaf... haha ingen kan typ vara seriös pga vi har fått våra datorer av skolan!

Haha dessa tre personer och Amy (sitter på andra sidan om mig) satt jag med idag på sista lektionen var rolig lektion och Mostafa ville inte vara med på bilden (han med klockan på armen)!

Älsklingen åkte hem nu precis eller ja för en stundsedan och det blev så tomt här utan honom och imorgon tror jag det är sagt att han ska hämta mig från skolan eller så hämtar han mig i Kungälvs buss station vid 2-3 tiden. Men får se vad dagen bjuder på mer imorgon förutom det där provet inom dator som jag inte kommer klara, jag lovar er att jag kommer få IG på det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: