Louise Jonasson

2011-12-31
13:16:38

Hej!

Hejjsan bloggen!
Jag vaknade nyligen, önskar jag kunde sova länge. Jag åker hem om två dagar också kom jag på och den 3e januari blir det att träffa älsklingen igen. Och idag så ska jag få min efterlängtade lasagne haha smarrit!
Jag funderar på att ha en liten frågestund här i bloggen men det beror på om ni vill ha det. Har ingenting emot att svara på en massa frågor som ni ställer men hm... Detta är ett svårt val att avgöra haha mesta dels för att jag inte har mycket mer idéer att skriva om!
Oj , just det! Glömde jag att säga att jag faktiskt saknar skolan?! Haha, tro att jag är knäpp om ni vill men då får ni det! Det är mycket roligare när det är skola pga man har vänner man faktiskt saknar och regler blir nästan tomma och man behöver inte bara vakna upp varje morgon och tänka... "hmm, vad ska man göra idag?" jag tycker det är lättare i skolan, att avgörs mellan 3-6 timmar om vad man ska göra eller om man nu redan bestämt. Men jag hatar när man planerat så kan inte den andre personen man ska träffa!
Jag vet inte vad jag ska göra just nu iaf, men jaja... Jag får se vad dagen bjuder på!

Bildbrist ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: